Official Statement from Miffty 張茆: no inappropriate actions in the school hostel

The 22 year-old university student Miffty 張茆 finally issue an official statement regarding her kiss with Vivien Chow's boyfriend. She claims that many people use her name to blog. She denies doing anything that is inappropriate in the hostel. Her photos are stolen. Some of her very exposed photos that were shown online or in the magazine is not herself, it was done by some image processing 移花接木. Throughout the statement, "倪震" two words are missing.

Here is part of the full annoucment:

1. 自2008年12月6日至今,除本聲明外,我從未就此事做出任何形式的回應(包括網上或文字上)。我唯一的新浪博客也在事發第二天隨即關閉,故所有網上及媒體所提及的言論及文章,均非出自我本人。

2. 我的QQ在事發後第二天即被盜用,事發後的一切相關QQ言論(包括報道本人有負面人生觀的言論)均非出自我本人。

3. 一部分被刊登或在網上流傳的,冠以張茆名字的不雅照片,亦非出自我本人,而是諸如AV圖片或經電腦惡意處理後的照片。

4. 我的電腦亦曾被入侵,一些不作公開的私人生活照片,則在未經本人同意的前提下,被非法盜用及轉載。

5. 我從未在學校的校園及宿舍內,做出任何不道德,不光彩的行為。

6. 事發後我一直留在海口家中,直至今日亦不曾離開過。


So does she means the photo above? Or some others in the magazine?


Click here for more HK information

Sponsored Links


Related Posts by Categories



No comments: