Government is 先知先覺 Bank is 後知後覺 Citizen is 不知不覺

任稱,自己不時提醒公眾注意風險,「我寫好多文章,早上7時半返工,同記者在寫字樓樓下分析金融形勢,希望大家好好管理風險。我覺得做足工夫」。「一般關於國際金融形勢、香港如何受影響、存戶及投資者如何管理風險……我想在香港,沒人講得多過我。我講足了。」

Don't understand what it means? Take a look at this video: (From 1 min onwards!)

立 法 會 昨 日 就 雷 曼 迷 你 債 券 事 件 展 開 馬 拉 松 式 會 議 , 金 融 管 理 局 總 裁 任 志 剛 備 受 雷曼 苦 主 及 不 同 黨 派 議 員 窮 追 猛 打 , 狂 轟 金 管 局 對 銀 行 以 不 良 銷 售 手 法 推 銷 雷 曼 迷 你債 券 監 管 不 力 。

但 任 志 剛 一 直 態 度 強 硬 , 堅 稱 已 多 番 提 醒 市 民 投 資 時 可 能 遇 到 的 風 險 , 「 我 係 先 知 先 覺 , 唔 係 後 知 後 覺 。 」

民 建 聯 先 秘 書 處 提 供 他 現 場 講 話 的 逐 字 紀 錄 , 再 按 文 稿 質 疑 金 管 局 以 「 披 露 為 本 」 及 「 操 守準 則 」 兩 項 監 管 銀 行 的 招 數 缺 乏 準 則 , 做 法 亦 「 後 知 後 覺 、 無 補 於 事 」 , 任 志 剛 即強 烈 反 擊 , 強 調 「 兩 招 」 不 是 出 自 他 手 , 而 是 政 府 政 策 : 「 劉 ( 江 華 ) 議 員 你 好 刻意 咁 話 我 係 監 管 不 力 等 各 方 面 指 控 , 我 好 清 楚 話 畀 大 家 聽 , 我 唔 覺 得 呢 指 控 係 , 係 唔 存 在 監 管 不 力 。 」

金 融 服 務 界 議 員 詹 培 忠 質 疑 金 管 局 無 監 管 好 銀 行 的 工 作 , 其 「 徒 弟 」 謝 偉 俊 則 力 促 任 志 剛 辭 職 , 任 即 反 指 : 「 如 果 金 管 局 冇 做 到 充 足 工 作 , 我 點 會 有 銀 行 體 系 咁 健 全 一 個 光 景 ? 」

有 關 言 論 卻 「 辣 」 立 場 激 進 的 社 民 連 黃 毓 民 , 出 力 狂 轟 任 志 剛 態 度 傲 慢 , 是 「 國 寶 級 人 工 , 國 際 級 懶 隋 」 , 又 高 呼 「 你 係 坐 以 待 幣 , 係 錢 幣 個 幣 ! 我 就 坐 以 待 斃 , 係 斃 命 個 斃 ! 」 惹 來 旁 聽 會 議 的 雷 曼 苦 主 一 陣 掌 聲 , 任 則 即 時 「 面 黑 」 , 指 不 會 評 論 黃 的 評 論 。

但 黃 未 有 收 火 , 繼 續 力 斥 自 稱 「 先 知 先 覺 」 的 任 志 剛 , 「 呢 個 係 你 責 任 , 唔 代 表 你 先 知 先 覺 , 咁 多 錢 請 你 返 , 呢 樣 你 都 做 唔 到 , 就 返 屋 企 覺 啦 ! 」


Click here for more HK information

Sponsored Links


Related Posts by Categories



No comments: